resepi ayam bakar 1

Resepi Ayam Bakar Wangi

Resepi Ayam Bakar Yang Wangi & Buat Perut Tetiba Lapar Biasa-biasa je kita makan ayam bakar kan tapi sehebat mana ayam bakar tersebut mampu membangkitkan seleraadakah ianya...
resepi ayam paprik 3

Resepi Ayam Paprik Elak Gout

Dah nama ayam paprik mesti la teringat flavor siam yang ramai orang suka. Beberapa adjustment yang telah dibuatĀ  terhadap resepi resepi ayam paprik ni kalau boleh...
resepi ayam goreng kfc 2

Resepi Ayam Goreng Kfc (ala-ala)

Resepi Ayam Goreng Kfc (ala-ala) Kaedah penyediaan ayam: a) Bila dah cuci bersih, sapu daging ayam dengan air jeruk nipis atau lemon untuk mengurangkan bau hanyir.b) Guna air...
resepi ayam panggang 1

Resepi Ayam Panggang (english)

Resepi ayam panggang english (penyediaan 1 hari) Masakan panggang, grill atau dengan kata nama lainnya smackdown mempunyai penggemar yang tersendiri.Ayam..daging..ikan..malahan sayur. pun orang panggang.. isk tak paham betul...
resepi ayam masak halia 2

Resepi Ayam Masak Halia Ter.. Bersama

Resepi ayam masak halia yang menghilangkan angin badan. Kos sara hidup yang tinggi buat ramai orang ambil peluang masak sendiri di rumahJimat belanja, menu mudah, lebih...
resepi ayam kunyit 1

Resepi Ayam Kunyit Untuk Mereka Yang Terlalu Sibuk

Resepi Ayam Kunyit Express (tempoh penyediaan 15 minit) Bagi yang bekerja, ballik rumah monyok penat terpaksa mengadap jem kesesakan lalu lintas pastinya membuatkan anda hilang mood untuk...
resepi ayam goreng berempah 1

Resepi Ayam Goreng Berempah Padduu

Pernah terbau ayam goreng berempah dari jauh? Ini resepinya.  Selalu terbau ayam goreng nasi kak wok yang orang niaga tepi jalan tu kandari jauh bau sikit...
resepi nasi ayam penyet padang_1

Resepi Nasi Ayam Penyet (Kelapa)

Resepi Nasi Ayam Penyet Kelapa (4pax) Rugi pulak rasanya Cik CC tak ketengahkan resepi Nasi Ayam Penyet ni Sebab saya tengok ayam dia walaupun dah masak...
resepi nasi ayam_3

Resepi Nasi Ayam Yang Epic

Resepi Nasi Ayam Epic (6-7 pax) Nasi ayam dan masyarakat majmuk Malaysia berpisah tiada.Sepertinya ayat itu memang sinonim.Sebabnya nasi ayam memang dah jadi makanan kegemaran...