resepi kek marble 1

Hanya 8 Bahan Resipi Kek Marble
yang buat anda terbang khayal ke ruang dapur.

 

Ini ialah salah satu resepi kek
yang paling lama bertahan
dari zaman korang lahir 80an
sampai la ke zaman anak-anak kite lahir (bebudak wicet)

cuma ianya di variasikan kedalam
berbagai bentuk dan rasa

zaman kita beraya ziarah jiran tetangga pun
inilah kek yang wajib ada di setiap rumah

dah dari zaman kekanak kita terdidik terus
disajikan oleh mak-mak kita, sepotong memang tak cukup
sampai tangan kiri kanan cekau kek tu.

cuma mungkin disebabkan atas kebiasaan dari kecik
kekadang tu time kenduri arwah pun ada kek ni…
aku pun tak paham..diorang ni merayakan kematian arwah ke?

Resipinya kali ni..bajet-bajet main sukat cawan jer
tak payah beria timbang kati bagai

Tapi time dah masuk oven tu kompem manusia yang reramai
kat ruang tamu tu tetiba je sampai dapur dah

jangan lupa komen kat bawah ye 🙂

Nak Like satu please =)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here