resepi nasi goreng kampung 4
source : smallpotatoesmakethesteaklookbigger.blogspot.com

Resepi Nasi Goreng Kampung Express.

Bagi aku nasi goreng kampung ni
merupakan menu emergency

baki-baki nasi malam semalam
takkan kau nak campak longkang
atau bagi ayam makan

so…
pagi-pagi (especially orang bujang)
(yang anak dah berderet pun sama)
2 x 5 je

ini lah menu sarapan yang
paling cepat disediakan

tak perlu nak sukat saki saki-baki
nasi dalam periuk tu banyak mana

nasi banyak ni…
ketung ketang ketung ketang lesung batu
bahan untuk tumis banyak ni..

kalau nampak bahan tumis macam tak cukup
tambah je bawang tu atau cili
lesung batukan saje sekali lagi

kenapa pakai lesung batu
tak boleh pakai blender?

pakai lesung batu la sedap

Jadilah … jom makan =)
Jangan lupa tinggalkan komen kat bawah
jikalau ada pengalaman ke bole je share sesama

Nak Like satu please =)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here