resepi nasi minyak 1
source : sotongkicap.blogpot.com

Resepi Nasi Minyak Premium (4pax)

 

Kali ni aku share resepi nasi minyak sahaje
takde lauk-lauk

uols nak lauk ayam merah ade kat sini
nak lauk ayam masak kicap ade kat sini
nak lauk ayam kunyit ade kat sini
nak lauk ayam bakar pun ade kat sini

Nasi yang ni pun mudah dibuat, kos murah
takde nak beli beras mahal-mahal

bak kata orang nak bagi hilang ketagih nasi kenduri
kiki kiki =)

tak susah mana pun mengadunnya

tapi bila dah kena
memang tersandar beb

nasi campur sup kosong pun menjadikk.
kau ingat ni biasher biasher ke bossku?

Well well ..well jangan lupa komen kat bawah ye.

Nak Like satu please =)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here