resepi rendang ayam 3

Resepi rendang ayam yang tak basi dan tak sakit perut.

Makan waktu kenduri time dah balik rumah membuang kaw-kaw
akibat sakit perut

ingat punya ingat
rupanya belasah rendang ayam
ya..resepi rendang ayam basi

eh brader sebelah tu elok je dia
takde pun meragam
kan kita jumpe si dia sekali kat majlis tu

yes. memang dia ada sekali
tapi dia dah makan awal…
kita je yang datang lambat makan lambat

memang mendapat la sakit perut
lepas tu terus tak berani nak makan rendang
fobia sakit perut cerry berry

Sebenarnya cam ni.. Chef Zambri cakap
mudah je nak bagi rendang tu lambat basi

Nota tambahan : Jangan pakai santan kelapa sawit, kompem tak tahan sampai esok, admin bukan nak menjahanamkan bisnes orang, tapi admin tak mahu pengguna sakit perut & membazir. Dah 5 periuk besar bubur lambuk admin masak untuk orang kampung guna santan kelapa sawit BULAN PUASA TEMPOHARI 2019. Simpan dalam peti sejuk, tak sampai sahur dah basi.

Inilah rahsia resepi rendang ayam yang lambat basi dan tahan lama.

Jangan lupa tinggalkan komen anda dibawah ye 🙂

Nak Like satu please =)

2 COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here