Resepi Roti John 5 Minit

0
525
resepi roti john 7
source : bharian.com.my

Resepi roti john 5 Minit, ideal bagi yg tak sempat sarapan.

Secara asasnya resepi roti john ni hanyalah roti telur je.

pepagi buta rushing gi keje
tak sempat nak masak sarapan
roti gardenia.. cet cet cet dengan sos cili
lepas tu tempek dengan telur goreng

resepi roti john 5dah jadi ..asalkan isi perut

tapi dia akain jadi lain macam bila
bulan puasa menjelma

kau takkan nampak roti dah
roti tu hanya faktor picisan je
kau nampak benda lain yang meriah
diatas roti tu

akibat nak melayan hal anak tekak
benda yang boleh dibuat dengan cepat dan mudah
dah jadi rumit

[sociallocker id=”240″]

resepi roti john 4Ni dia resepi roti john simple
Korang asingkan siap-siap
item mana untuk garnishing akhir
item mana untuk adun semua sekaligus

 

beli barang sesiap…
boleh tahan seminggu
roti paling lama pun expired 2 minggu
kalau roti tak habis..
sedekah aje kat ayam

resepi roti john 1Bahan-bahan utama :

Roti john kosong (pendek atau panjang terpulang)
Daging hancur (pakai daging burger je)
Rempah kari 2-3 sudu
Jintan manis 1 sudu kecil
Jintan putih 1 sudu kecil
2-3biji telur

resepi roti john 2Planta
Sos cili
Mayonis
Thousand island
Sayur : guna timun jepun, salad, lobak merah
Sedikit garam

 

resepi roti john 8

[/sociallocker]

Jangan lupa tinggalkan komen anda dibawah ye 🙂

Nak Like satu please =)

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here